دانلود تمام قسمتهای سریال رالی ایرانی 2

دانلود تمام قسمتهای سریال هیولا

دانلود تمام قسمتهای سریال مانکن

حفظ تناسب اندام با 10 توصیه ورزشی سال 2019

آیا میدانید توصیه های ورزشی سال 2019 چیست؟ کالج آمریکایی پزشکی ورزشی چند ایده برای حفظ تناسب اندام شما دارد.

ACSM به عنوان بزرگترین سازمان پزشکی در زمینه علوم ورزشی در جهان شناخته می شود و هر ساله لیستی را به عنوان داغترین موضوعات در دنیای تناسب اندام منتشر می کند. آیا برای خواندن آنها آماده هستید؟

 

10 توصیه برتر برای حفظ تناسب اندام در سال 2019:

1.استفاده از فناوری در لباس های ورزشی

وسایل ورزشی هوشمند برای حفظ تناسب اندام

همراه شدن تکنولوژی با لباسهای ورزشی مانند گام شمار و مانیتور ضربان قلب یکی از پیشرفتهای اخیر است. بازار لباسهای ورزشی امروزه پررونق است و هیچ نشانه ای از کند شدن نیز نشان نمی دهد. در واقع، فروش این محصولات به بیش از 4 میلیارد دلار در سال 2017 رسید.

 

اما اگر مایل به خرید پوشاک ورزشی دارای این فناوری ها برای کاهش وزن هستید، توصیه می کنیم که دست نگه دارید. یک مطالعه اخیر نشان می دهد که افرادی که دارای اضافه وزن بودند و در یک مطالعه بالینی از این وسایل استفاده کردند، نسبت به گروه دیگری که با استفاده از یک رژیم غذایی میخواستند به این هدف برسند، وزن کمتری از دست دادند. این نتیجه ممکن است به این دلیل باشد که افراد پس از دیدن اینکه دقیقا چقدر ورزش کردند یا کالری سوزی داشتند؛ دست از ادامه ورزش میکشند و اگر کسی روزی عرق نکرد، دیگر دلسرد نمی شود.

یک نکته: استفاده طولانی مدت از شبکه های بی سیم ممکن است بر روی سلامت شما تأثیرات نامطلوب داشته و خطر ابتلا به مشکلاتی مانند استرس اکسیداتیو، سردرد و آلزایمر را افزایش دهد، در حالیکه قرار گرفتن در معرض نور و فناوری درست قبل از خواب می تواند الگوهای خواب را مختل کند و کیفیت آن را کاهش دهد.

 

2.ورزش گروهی

تمرین های ورزشی

آیا شما انفرادی ورزش می کنید؟ 2019 می تواند سالی باشد که ورزش گروهی را امتحان کنید.

ورزش گروهی می تواند باعث شود که یک ورزش جدید، مانند کوه نوردی یا چادر زدن در جنگل را سرگرم کننده تر بیابید. داشتن یک مربی با تجربه نیز می تواند به شما انگیزه دهد و به شما فشار آورد تا این کار را بکنید. پیدا کردن یک دوست و یا کلاس های جدید نیز بی تاثیر نیست. یک رقابت دوستانه می تواند انگیزه بیشتری برای انجام کارهای سخت تر، مانند دوچرخه سواری را افزایش دهد.

 

3.ورزش های شدید

ورزش گروهی

عمر ما بسیار کوتاه است، بنابراین جای تعجب نیست که تمرینات با شدت بالا یکی از توصیه های اصلی ورزشی در سال 2019 است.

به جای اینکه مدتی طولانی با سرعت متوسط ​​تمرین کنید، می توانید تمرینات شدید را با حداکثر ضربان قلب انجام دهید. این بدان معنی است که شما کالری بیشتری را با 20 تا 30 دقیقه صرفه جویی در وقت می سوزانید. یکی از جالب ترین یافته ها این است که این نوع ورزش کردن به ایجاد استقامت نیز کمک می کند.

4.کلاس های تناسب اندام برای سالمندان

ACSM یادآور می شود که بسیاری از متخصصان سلامت و حفظ تناسب اندام توصیه می کنند که برای داشتن تناسب اندام و سلامت عمومی بدن، سالمندان باید برنامه های ورزشی سالم و فعال داشته باشند.

 

5.بدنسازی

تمرین های ورزشی 3

بله، آموزش بدنسازی یکی از توصیه های ورزشی سال 2019 است. شما برای بدنسازی نیازی به تجهیزات پیشرفته، عضویت در یک باشگاه گرانقیمت یا فضای زیادی برای این تمرین ها ندارید، بنابراین تمرینات بدنسازی بسیار جذاب و موثر هستند.

بدنسازی به افزایش حجم عضلات افراد کمک می کند، به ویژه هنگامی که با ورزشهای هوازی یا ایروبیک همراه شود. بدنسازی نیز یک راه عالی برای افزایش قدرت است.

 

6.کمک گرفتن از یک کارشناس ورزشی مجرب

داشتن یک مربی شخصی، می تواند راهی عالی برای هدایت گرفتن نتیجه ایده آل برای رسیدن به هدف باشد. در واقع، کار کردن با یک مربی عملا میتواند تلاش فرد را نسبت به حفظ تناسب اندام جهت دارتر کند و به افزایش فعالیت بدنی وی نیز کمک کند.

7.یوگا

یوگا نیز یکی دیگر از توصیه های ورزشی سال 2019 است. ورزش یوگا قطعا جدید نیست، اما همیشه محبوب بوده و همینطور هم باید باشد، زیرا مزایای یوگا بسیار وسیع است. این ورزش به شما کمک می کند تا اضطراب و استرس خود را کاهش داده و کیفیت خواب شما را بهبود می بخشد و اجازه می دهد خون در بدن بهتر جریان یابد، به هضم غذا کمک می کند و مزایای بی شمار دیگری نیز دارد.

در واقع تمرین یوگا مغز شما را تغییر می دهد. این ورزش انتقال دهنده های عصبی “خنک کننده” را در مغز شما افزایش می دهد. این یک ماده شیمیایی در افرادی که از افسردگی و اضطراب رنج می برند کم است. یوگا همچنین به مقابله با درد مزمن کمک می کند.

8.خودآموزی در زمینه سلامتی

این توصیه مانند توصیه شماره چهار به استفاده از متخصصان ورزشی با تجربه توصیه دارد.

شما مجبور نیستید مانند یک دانش آموز برای یادگیری “آموزش شخصی” خود در مورد سلامتی به کلاس بروید. اما افزایش سواد بهداشتی برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی و مدیریت آن برای هر کسی لازم است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای سالم، درمان بیماری ها از طریق درمان های طبیعی و بهبود آمادگی جسمانی از طریق ورزش، کلید حفظ یک زندگی سالم است.

 

9.ورزش های عملکردی

تمرین های ورزشی

ورزش های عملکردی بر بهبود تعادل تمرکز دارد، بنابراین شما می توانید حرکت و احساس بهتری را در زندگی روزانه خود تجربه کنید. ACSM خاطر نشان می سازد که آمادگی جسمانی و داشتن برنامه های برای حفظ تناسب اندام به ویژه برای سالخوردگان بسیار ضروری است.

 

یک مطالعه نشان داد که وقتی شرکت کنندگان در مورد ورزش به عنوان یک فعالیت لذت بخش فکر می کردند،توانایی هوازی آنها افزایش یافته و سلامت جسمی آنها بهبود پیدا کرد. مطالعه دیگری بیان کرد که ترکیب خنده در برنامه های ورزشی برای سالخوردگان، استقامت هوازي و اعتماد به نفس در انجام فعالیتها را بهبود می بخشند.

 

10.ورزش دارو است

شاید شعار غذا دارو است را شنیده باشید. خوب، ممکن است وقت آن رسیده باشد که اضافه کنیم ورزش نیز دارو است.

مزایای ورزش بسیار بیشتر از آنچه است که شما به صورت فیزیکی به آن نگاه کنید. ورزش سبب افزایش سطح شادی می باشد که می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک کند. در حقیقت، امروزه پزشکان در حال رفتن به این مسیر هستند که برای بیماران ورزش تجویز کنند و آنها را به این سمت سوق دهند.

 

منبع: draxe

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.